7+2 tips για την διατήρηση της απώλειας βάρους μακροχρόνια

Η διατήρηση φυσιολογικού βάρους φαίνεται ότι είναι μία τόσο μεγάλη πρόκληση όσο και η απώλεια του! Γι’ αυτό πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να διατηρήσουν μακροχρόνια τη  μείωση σωματικού βάρους, ακόμη και μετά από βαριατρικές επεμβάσεις.

Όπως αποκαλύπτουν πολλές έρευνες, οι βαριατρικές επεμβάσεις έχουν δείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στην διαχείριση των περιττών κιλών. Τα δεδομένα για τη μακροχρόνια διατήρηση χαμηλού βάρους φαίνεται ότι συγκλίνουν σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Ασθενείς οι οποίοι παρακολουθούνται τακτικά από τον γιατρό τους, ακολουθούν τις μετεγχειρητικές οδηγίες του, δεν παρεκκλίνουν από την μετεγχειρητική διατροφή που τους έχει δοθεί, δεν καταναλώνουν γλυκά, αναψυκτικά και ποτά και εντάσσουν την άθληση στη ζωή τους μπορούν να χάσουν έως και 100% του πλεονάζοντος βάρους τους και να το κρατήσουν μακροχρόνια.

Αιτίες της αύξησης του βάρους

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να ξαναπάρουμε βάρος. Στις περισσότερες των περιπτώσεων η αιτία είναι ότι τα άτομα δυσκολεύονται να κρατήσουν ένα διατροφικό πλάνο μακροχρόνια, καθώς επίσης σταματούν να γυμνάζονται και υιοθετούν μια καθιστική ζωή. Επιπλέον μερικές γυναίκες μπορεί να ξαναπάρουν κιλά κατά τη διάρκεια της μετάβασης στην εμμηνόπαυση.

Μεγαλώνουμε

Είναι βέβαια μία αναπόφευκτη κατάσταση. Ο οργανισμός δεν έχει τις ίδιες ενεργειακές ανάγκες στα 40 ή τα 50 μας, όπως όταν ήμασταν 20. Επομένως, χρειαζόμαστε περισσότερη άσκηση και λιγότερη τροφή για να κρατήσουμε το μεταβολισμό μας σε καλά επίπεδα

Προβλήματα του πεπτικού

Προβλήματα του πεπτικού, όπως η αργή κίνηση του εντέρου, μπορεί επίσης να ευθύνονται για τα περιττά κιλά. Η αφυδάτωση, τα φάρμακα, διατροφή φτωχή σε φυτικές ίνες, ή ακόμα και η έλλειψη καλής χλωρίδας στο έντερό σας, μπορεί να είναι οι αιτίες.

Ψυχικές Ασθένειες

Πολλά αντικαταθλιπτικά φάρμακα προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους. Η αύξηση αυτή έχει εντοπισθεί στα 5 έως και 15 κιλά, με συνεχή σταδιακή συσσώρευση με την πάροδο των ετών.

7 +2 tips to get back on track  

  1. Σωστός προγραμματισμός και προετοιμασία γευμάτων
  2. Καταναλώνετε περισσότερη πρωτεΐνη
  3. Μην καταναλώνετε γλυκά, αναψυκτικά και ποτά (άδειες θερμίδες)
  4. Καταναλώνετε περισσότερες φυτικές ίνες
  5. Σωστή ενυδάτωση του οργανισμού
  6. Ασκήσεις για όλο το σώμα
  7. Ασκήσεις με βάρη

Bonus Tips

Revision βαριατρική επέμβαση

Μερικές φορές ασθενείς που έχουν υποβληθεί σε βαριατρικές επεμβάσεις μπορεί να χρειαστούν μια Revision βαριατρική επέμβαση.

Γαστρικό Μπότοξ

Το Γαστρικό Μπότοξ αποτελεί μια σύγχρονη, σχετικά εύκολη και ανώδυνη λύση για να χάσετε έως 10 κιλά λίπους. Είναι μια μη επεμβατική και ανώδυνη τεχνική με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Το Γαστρικό Μπότοξ:

  • Αναστέλλει την παραγωγή Γκρελίνης (ορμόνη που προκαλεί πείνα)
  • Μειώνει την ποσότητα φαγητού που καταναλώνει το άτομο
  • Αυξάνει την αίσθηση πληρότητας καθυστερώντας την γαστρική κένωση